Ingenieurgeologie

• Finite-Elemente-Methode (FEM) Modellierung in Baumaterialien
  • Partikelmorphologie von körnigen Materialien

2016: Bachelor in Bauingenieurwesen, Yancheng Institute of Technology
2020: Master in Architektur- und Bauingenieurwesen, Technische Universität Shanghai

Ausgewählte Publikationen

Yang, D., Chen, Y., Wang, J. 2020. Study on Mechanical Properties of Concrete under Freeze-thaw Cycles after Its Dipping in Solutions with Various pH Values. J. University of Shanghai for Science and Technology, 42(06):572-581. In Chinese language.

Yang, D., Wang, J., Peng, C., Tang, W. 2020. Experimental Study on Mechanical Properties of Wood Fiber Concrete with Different Fiber Volume Fractions at Various Ages. China Water Transport, 20(06):259-261. In Chinese language.

Li, Y., Sun, H., Fang, Y., Yang, D., Meng, X. 2019. Study on Failure Law of Jointed Rock with Parallel-cracks. Journal of Water Resources and Water Engineering, 30(05):215-220. In Chinese language.